Försäljning

Är du trött på att bara KOMMUNICERA?

Vill du vässa din förmåga att PRESENTERA?

Vi lär dig att INSPIRERA!


- Joakim Dahlgren

Försäljning Ibland går säljmötet hur lätt som helst och ibland kommer man bara inte vidare. Känner du igen dig?


Alla vi som arbetar med försäljning träffar dagligen kunder som vi behöver anpassa oss till för att nå fram med vårt budskap. I den här utbildningen kommer du att få verktyg, utifrån den populära DISC-analysen, som gör din försäljningskommunikation mer effektiv och din försäljning mer framgångsrik. Utbildningen vänder sig både till enskilda säljare hela försäljningsteam.


Proffesionellt utförd DISC-analys ingår i priset.

 

Rekommenderad tidsåtgång är 2 dagar.

Presentationsteknik Retorik

DET KALLAS KALLA SAMTAL

- Kristoffer Bergendahl

FÖRSÄLJNING Idag finns det mängder av sätt att nå ut till sina kunder. När det gäller att boka möten finns det dock fortfarande bara ett sätt som är riktigt effektivt. Att lyfta telefonen och ringa.


Workshopen Det kallas kalla samtal lär dig tekniker som får kunden att se fram emot ditt samtal. Glöm allt du vet om telefonförsäljning. Det här är mötesbokning på ett sätt som startar hållbara affärsrelationer!


Rekommenderad tidsåtgång är 1/2 till 1 dag.


 Och tryck nu inte på "Boka"-knappen här bredvid. Ring istället!

Presentationsteknik Retorik

BYGG DITT VARUMÄRKE PÅ LINKEDIN

- Kristoffer Bergendahl

MARKNADSFÖRING/FÖRSÄLJNING Den viktigaste plattformen för de flesta små- och medelstora företag idag är inte Facebook eller Instagram trots att de utgör stommen i världens största sociala medier-företag. Varför har det blivit så?


Orsakerna är många men den enskilt viktigaste faktorn stavas B2B. Arbetar du mot något annat än konsument är LinkedIn ett oumbärligt redskap. Inte bara inom marknadsföring utan också som säljverktyg.


Workshopen Bygg ditt varumärke på LinkedIn hjälper dig med din profil och din strategi på nutidens kanske viktigaste sociala plattform. Lär dig knepen som får din verksamhet att växa och som garanterat kommer att skapa nya affärer. Microsoft köpte nyss LinkedIn för motsvarande 217 miljarder kronor. Värdet finns där. Gör du?


Rekommenderad tidsåtgång är 1/2 till 1 dag.

TJÄNSTEFÖRSÄLJNING - HUR GÖR MAN?

- Joakim Dahlgren

FÖRSÄLJNING Att sälja tjänster är att sälja relationer. Kunden köper en tjänst av dig för att det finns ett förtroende mellan er.


Som tjänsteförsäljare är du ditt eget varumärke. Men, det gäller väl bara för småföretagare, kanske du undrar? Inte alls – det gäller alla tjänsteförsäljare!


Vi kommer under utbildningen att gå igenom effektiva verktyg för att ge dig möjligheten att utveckla din förmåga att sälja tjänster. Utbildningen vänder sig både till enskilda säljare och hela försäljningsteam.

 

Rekommenderad tidsåtgång är 2 dagar.